niedziela, 24 lutego 2013

Recenzja Garnier: Krem BB & Roll on


Jeszcze w tamtym roku przy okazji promocji i przecen świątecznych udało mi się zakupić zestaw Dla Ciebie Garnier, w którym znajdował się krem BB oraz rozświetlacz pod oczy. Ja kupiłam zestaw w cenie 20.99 zł, co uważam za świetną okazję ponieważ każdy z produktów kosztuje w granicach 20 złotych.





Jeżeli chodzi o krem to już go znałam i używałam wcześniej dlatego zdecydowałam się na ponowny zakup. Bardzo lubię używać tego kremu w cieplesze dni kiedy nie chcę tony makijażu na twarzy i zależy mi na dleikatnym efekcie. Krem ma dosyć rzadką konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozsmarowywuje i jest wydajny. Ja posiadam jaśniejszą wersję kremu i ma ona beżowy kolor i tu myślę że dla bladych dziewczyn może nie podpasować. U mnie się sprawdza: nawilża i wyrównuje kolor skóry na twarzy, fajnie stapiając się z moim naturalnym kolorem. Po nałożeniu go nie lubię efektu świecenia dlatego zawsze dodatkowo używam purdu. Przy większych problemach z cerą lubię go użyć jako bazę pod podkład. Ma bardzo przyjemny delikatny zapach.

Roll on pod oczy jest moim pierwszym kosmetykiem tego typu. Nie żałuję tego zakupu bo jestem zachwycona! Pięknie rozświetla skórę pod oczami, zakrywa i niweluje cienie. Ma bardzo lekką i rzadką konsystencję, świetnie się wchłania i rozprowadza. Trzyma się cały dzień nie rolując się w "zmarszczkach" pod okiem. Jest bezzapachowy i nie posiada drobinek brokatu.
Poniżej pokazane są oba produkty, po lewej krem po prawej rozświetlacz. Nie wiem czy to będzie widać ale roll on jest z żółtymi pigmentami.
Myślę, że jest to dobre rozwiązanie dla dziewczyn które próbują swoją przygodę z kosmetykami tego typu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz