piątek, 8 lutego 2013

Lakiery do paznokci



Dziś podzielę się moją kolekcją lakierów do paznokci, napiszę parę słów o moich spostrzerzeniach na ich temat.

Przy wyborze lakieru głównie kieruję się kolorystyką a na drugim miejscu jest oczywiście cena. Nie kupuję lakierów powyżej 10 zł, ponieważ uważam że nie ma to w moim przypadku najmniejszego sensu. Lubię mieć kolorowe paznokcie, bardzo często zmieniam ich kolor i jeszcze mi się nie zdażyło żeby skończyć lakier do końca.

Pierwszą marką, którą bardzo lubię jest polska firma Delia.


Lakiery te są dostępne głównie w Super Pharm za ok 6 zł i moim zdaniem są warte swojej ceny. Lakier szybko wysycha na paznokciach, dwie warstwy wsytarczą do uzyskania idealnego efektu, w moim przypadku lakier trzyma się do 5 dni. Najlepszej jakości jest lakier miętowy - nie odpryskuje się i nie potrzebuje dodatkowej warstwy top catu. Jeżeli chodzi o krwistą czerwień to miał tendencję do lekkiego odpryśnięcia ale to ok. 3 dnia. Najgorzej wypada beżowy lakier, który jak większość jasnych lakierów (dotyczy to każdej marki), zrobił się gęsty w buteleczce. Ale i tak polecam kolorowe lakiery marki Delia, przede wszystkim za szybkie schnięcie i długotrwałe utrzymanie.

Kolejne w kolekcji są lakiery firmy Golder Rose.

Lakiery są dostępne zarówno w małych drogeriach osiedlowych jak na firmowych stanowiskach w większych marketach. Uwielbiam te lakiery za mega szeroką gamę kolorystyczną. Niestety mnie lakiery nie przypadły do gustu. Bardzo długo schną, i szybko gęstnieją w butelce. Jedynie jestem zadowolona ze śliwkowego lakieru, ponieważ bardzo długo trzymał się na paznokciach. JEżeli chodzi o cenę to za lakiery z serii Classics dałam ok 3 zł, a za niebieski ok 6 zł. Moim zdaniem firma powinna popracować nad jakością lakierów, bo zdecydowanie za szybko przestają się nadawać do użycia a szkoda bo kolory są świetne.

W swojej kolekcji posiadam również lakier H&M w kolorze Nerd.
Skusiłam się na ten lakier ze względu na kolor. Przepiękny beżowy nude, rewelacyjnie prezentujący się na paznokciach. Cena produktu to 14.90 zł, więc jak dla mnie dużo za dużo, szczególnie że lakier nie jest dobrej jakości. Po ok miesiącu użytkowania ściął się. Dodatkowo mnie nie odpowiada mały i wąski pędzelek, którym bardzo niewygodnie się aplikuje. Lakier trzymał się dość dobrze bo nawet do 6 dni bez odprysków, niestety po ścięciu nie da się nim malować paznokci bo schnie wieki i kompletnie nie twardnieje na płytce paznokcia.

Warte uwagi są lakiery marki Wibo dostępnej w Rossmannie.




Odkryłam je stosunkowo nie dawno, bo okoła jakieś trzy miesiące temu a jestem bardzo zadowolona. Lakiery bardzo ładnie rozprowadzają się na paznokciach, długo się trzymają, mają bardzo duży wybór kolorów i nie śmierdzą tak bardzo chemicznie jak niektóre lakiery. W Rossmannie cena lakieru to 5-6 zł. Jedyne do czego mogę się przyczepić to pędzelek, który jest ścięty pod skosem przez co nie do końca wygodnie niem się manewruje.


Kolejnymi moimi lakierami są lakiery ze starej linii Essecne.
Moim zdaniem są to jedne z lepszych lakierów jakie miałam dotychczas. Jak widać po butelkach mam je już od dłuższego czasu a dalej są jak nowe i nieotwierane. Mają bardzo wygodny kwadratowy pędzelek, który idealnie rozprowadza lakier po płytce paznokcia. W moim przypadku trzymają się do 5 dni bez odpryskiwania i nie wymagają użycia top coatu do nabłyszczenia i utrwalenia. Lakiery kupiłam w Drogerii Natura za ok 6 zł. Bardzo żałuję, że nie są już dostępne, ponieważ nowa seria lakierów jest dość kiepska.

Jeżeli chodzi o czarne lakiery, tu posiadam lakier od Manhattan oraz Miss Sporty.
Oba lakiery kupiłam w Rossmanie - Manhattan za ok 11 zł i Miss Sporty za 6 zł. Obydwa lakiery bardzo lubię, niestety lakiery od Miss Sporty mają tendencję do odpryskiwania i krótko się utrzymują na paznokciach. Zdecydowanie jakościowo polecam lakiery Manhattan.






Na koniec zostawiłam lakiery z placu czyli tak zwane no-name.
 Lakier Safari jest dostępny na targach i placach, na straganach w cenie 5 zł. Jest tam duży wybór tych lakierów ale ja zdecydowanie nie polecam, ponieważ za 6 zł można kupić lakier dużo lepszej jakości. Źle mi się malowało paznokcie, bardzo długo wysychał, nie zastygał do końca i bardzo krótko się trzymał. Za to neonowy róż, który mam bez żadnej etykiety jest świetny. Pięknie wygląda, ma rewelacyjny neonowy kolor, co prawda trzeba go było poprawiać top coatem ale za to trzymał się na paznokciach nawet do 6 dni.

Podsumowywując zdecydowanie polecam markę Delia, lakiery z serii Coral, Manhattan oraz Wibo za szybkie schnięcie i długotrwały efekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz