sobota, 23 lutego 2013

I ♡ Ziaja

Robiąc małe porządki w swoich zasobach kosmetycznych, zauważyłam że mam najwięcej kosmetyków pielęgnacyjnych właśnie od firmy Ziaja. Rzeczywiście zastanowiłam się nad tym i zdecydowanie najchętniej sięgam po tą markę bo wiem, że się nie zawiodę.
Kosmetyki te nigdy mnie nie podrażniły, nie uczuliły, generalnie nigdy nie zrobiły mi krzywdy. 
W swojej kolekcji posiadam obecnie szampon, odżywkę, balsam do ust, dezodorant, różnego rodzaju kremy.








Szampony nie każdemu mogą przypaść do gustu, ponieważ mają specyficzny zapach i konsystencję, a szczególnie te dostępne wyłącznie w aptekach. Natomiast jeżeli chodzi o pielęgnację jestem bardzo zadowolona. Bardzo ładnie myją i odżywiają włosy. W wersji widocznej na zdjęciu producent obiecuje, że po użyciu włosy nie będą się plątać - co jest nie prawdą. Ale po nałożeniu odżywki wszystko wraca do porządku.

Odżywki polecam z całego serca bo są rewelacyjne! Mają gęstą konsystencję maski, nakłada się je na kilka minut a efekt jest niesamowity. Po użyciu zapach utrzymuje się naprawdę długo. Za 200 ml płacimy ok 6-7 zł w zależności od apteki.
"Bloker" jest to dezodorant od Ziaji przeznaczony do użytku maksymalnie 2-3 dni w tygodniu. Ma on spowodować mniejsze wydzielanie potu oraz zniwelować zapach pod pachami. Ja stosuję go na noc 1 w tygoodniu i jestem po raz kolejny pozytywnie zaskoczona bo on naprawde działa a kosztuje 6,40 zł. Dezodorant w kulce, bezbarwny i bezwonny, dostępny również w 3 innych wersjach.
Balsam do ust "Kokosowa terapia skóry i zmysłów" 10 ml za ok 6 zł. Polecam każdemu kto ma problem z suchymi popękanymi ustami. Ten balsam działa ekspresowo! Nakładam go przy robieniu makijażu i jak kończe usta są pięknie zmiękczone i wygładzone do nałożenia szminki. Blogerki zachwycają się nad Carmexami, natomiast mnie nie porwała ta firma.
Balsam zawiera lipidy z orzecha kokosowego, olej Canola, lanolinę, wit. A i E oraz aromat mleczka kokosowego.
Producent pisze na opakowaniu:
  • nawilża, zapobiega wysuszaniu, pękaniu oraz pierzchnięciu ust.
  • ułatwia rozprowadzanie pomadki
i ja to potwierdzam :) jedyne co mi przeszkadza to niewygodny aplikator, dlatego ja nakładam balsam palcem.


Kremy do twarzy są rewelacyjne...!!! :D Mogłabym się rozwodzić nad nimi godzinami. Ostatnio mam problemy z cerą i ratuję się maseczkami, dermokremami przeciw wypryskom ale po użyciu Ziaji moja cera jest bardziej wyrównana kolorystycznie, podrażnienia załagodzone i o dziwo, mimo że kremy te są tłuste nie zapychają porów. Lubię ich używać również pod podkład przy ujemnych temperaturach bo ładnie chronią przed zimnem i nie zamarzają na twarzy.

Na moje problemy z cerą dostałam od Pani w aptece próbkę kremu i też jest genialna!
Jak już wspomniałam wyżej obecnie mam małe problemy z cerą i pani farmaceutka w sklepie poleciła mi krem z serii Zaja Med na trądzi różowaty. 50 ml kosztowało 14 zł. Już po pierwszym użyciu było widać wyraźną poprawę. Ładnie załagodził zaczerwienienia, wysuszył pryszcze i ładnie nawilżył skórę.
Podsumowywując, uwielbiam firmę Ziaja za jakość, bo naprawdę te produkty są świetne i spełniają swoje przeznaczenie, nie podrażniają, za cenę, bo jest naprawdę niska, za dleikatną nutę zapachową. Wszystkie produkty Ziaja mają zapach, który nie jest chemiczny i nie podrażnia naszych zmysłów. Lubię także w tej firmie, to że ma tak szeroki asortyment a mimo to zostaje przy swojej klasycznej formie. Dodatkowym plusem jest wydajność kosmetyków - starczają na bardzo długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz