niedziela, 10 lutego 2013

Haul zakupowy

Postanowiłam, ze podzielę się zdobyczami promocji z ostatnich dwóch miesięcy, stycznia i lutego. Ostatnio skończyło mi się kilka kosmetyków kolorowych i do pielęgnacji dlatego postanowiłam uzupełnić sowje zapasy. Skorzystałam z promocji oferowanych przez Rossmann,Biedronkę, Drogerię Natura oraz Super Pharm. Zapraszam! :)

ROSSMANN:

żel pod prysznic-peeling o zapachu pomarańczy i granatu: Troche chemicznie pachnie pomarańczą ale mnie to nie przeszkadza, ponieważ delikatnie peelinguje ciało. Bardzo przyjemna konsystencja. Kosztuje 5 zł

puder Affinitone, ok. 15 zł, jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na jego temat, natomiast pierwsze wrażenia mam pozytywne



odżywkę do włosów Isana, udało mi się kupić po przecenie za 3,99 zł ze względu na udzkodzone zamknięcie. Powiem szczerze, że było to duże zaskoczenie ponieważ po marce Isana nie spodziewałam się większego efektu na włosach, natomiast odżywka jest lepsza niż inne droższe kosmetyki tego typu.



pomadkę ochronną AA, w cenie 5 zł. Żadna rewelacja, kupiłam bo myślałam że mnie powali zapach wanilii, natomiast pomadka jest zwykłą wazeliną w kształcie pomadki bez wyraźnego zapachu. Spełnia swoją funkcję, lecz więcej nie kupię tego produktu.



balsam do ciała Alterra, w promocji 4,19 zł za 250 ml. Bardzo ładnie i intensywnie pachnie trawą cytrynową, po dłuższym użyciu nadaje skórze aksamitny, zdrowy wygląd. Niestety balsam nie jest wydajny i dla niektórych dziweczyn może być nieprzyjemny fakt rozprowadzania go po ciele.



żel pod prysznic Isana kokos, w promocji 2,99 zł. Kupiłam go do kąpieli, bo robi bardzo dużą pianę i delikatnie pachnie kokosem.


krem nawilżający Eveline, w promocji za 7,99 zł. Bardzo przyjemny, lekki krem nawilżający, nie podrażnia. Ja stosuję go obecnie pod podkład i jak narazie jestem bardzo zadowolona.



BIEDRONKA:

balsam do ciała Soraya 250 ml za 10.99 zł. Jeszcze nie wypróbowałam, bo czekam aż skończy mi się Alterra, a skusiłam się na niego ze względu na malinowo-truskawkowy zapach.

tusz do rzęs Eveline, niestety nie było mojego ukochanego Volume Celebrities ale wybrałam również plastikową szczoteczkę, zobaczymy jak się sprawdzi :)


puder do kąpieli 1,99 zł/szt


płyn micelarny BeBeauty 4,99 zł. Uwaga! Bubel! ;/ absolutnie ta woda nie zasługuje na miano płynu micelarnego, bo nie ma z nim kompletnie nic wspólnego! Kompletnie nie usuwa makijażu, dodatkowo szczypie w oczy i piecze na twarzy...


szampon Natei ok 6 zł. Bardzo fajny szmpon: ładnie myje, przyjemnie pachnie, jest bardzo wydajny. Postanowiłam, że kupię tańszy szampon na ten okres, ponieważ ostatnio częściej zdarza mi się myć włosy, między innymi ze względu na basen.


żel pod prysznic BeBeauty ok 5 zł. Delikatny żel o kremowej konsystencji, nie przesusza, bardzo ładnie pachnie pomarańczą. Nie widzę różnicy pomiędzy droższymi żelami.



NATURA:

błyszczyk Catrice 9.87 zł. Niestety wyszukałam już ostatni błyszczyk z tej serii nawilżającej. Bardzo fajne rzeczy można wyszukać w Drogerii Natura w plastikowych pudełeczkach z końcówką serii, a ceny są dużo niższe :) polecam, bo zawsze można wyszukać coś fajnego.


SUPER PHARM:

jedwab do włosów Biosilk w cenie 2.10 zł. Jeszcze w tak niskiej cenie nigdzie nie widziałam tego jedwabiu dlatego wzięłam sobie zapas 10 sztuk :D
Uwielbiam tą odżywkę na końcówki, jest rewelacyjna!



zestaw Garnier BB: krem + roll-on pod oczy. Tutaj trafiła mi się bardzo fajna okazja, ponieważ Super Pharm wyprzedaje pozostałości po świętach. Mnie udało się kupić zestaw Garnier "Dla Ciebie", przeceniony z 29.99 zł na 20.99 zł, co uważam za świetną cenę bo 20 zł bez promocji kosztuje jeden produkt. Krem BB znam już od dłuższego czasu, dlatego wiedziałam co biorę, natomiast roll-on jest dla mnie kompletną nowością, mimo że jest na rynku od dawna. Jest to mój pierwszy produkt pod oczy i jak narazie sprawdza się super. Ładnie rozświetla i otwiera oko, a co najważniejsze nie podrażnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz