sobota, 13 lutego 2016

Ulubione Kobiece Gadżety

Gumki Invisi Bobble
Ja swoje gumki do włosów kupiłam w niemieckiej drogerii DM za około 5 €. Początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ponieważ nie ma się co oszukiwać, skusiłam się na ich kupno przez liczne rekomendacje dziewczyn z You Tube. Jednak z czasem użytkowania zauważyłam różnicę pomiędzy Invisi Bobble a zwykłymi gumkami do włosów. Po pierwsze rzeczywiście nie plączą włosów, po drugie nie plączą się same w sobie kiedy chcemy włosy rozpuścić, a przede wszystkim nie wyrywają włosów. Kolejnym plusem jest fakt, że po rozciągnięciu gumki wraca ona do swojego pierwotnego kształtu. Jedyne co zauważyłam, to że przy cięższych i grubszych włosach gumka może ich nie utrzymać. Moje włosy są cienkie i lekkie, natomiast kiedy miałam dłuższe włosy i chciałam je upiąć w wysoki kucyk, w ciągu dnia czułam jak stopniowo się osuwa. Nie wiem jak to się dzieje ale te gumki wcale się nie gubią! Ja swoje kupiłam we wrześniu 2015 a nadal mam wszystkie 3 sztuki, z czego dwie nie używane w pudełku.


Tangle Teezer
O moim wielkim uwielbieniu do tego gadżetu świadczy fakt, że jestem szczęśliwą posiadaczką 3 sztuk i zapowiada się, że wcale na tym nie poprzestanę. Szczotka świetnie rozczesuje włosy zarówno na mokro jak i na sucho. U mnie sprawdza się świetnie przy ostatnich warunkach pogodowych, przy rozczesywaniu kołtunów od szalika czy mocnego wiatru. Po użyciu Tangle Teezera włosy są gładkie, miękkie, lśniące i nie łamią się. Od momentu użycia pierwszej szczotki widzę znaczną poprawę w kondycji moich włosów.  





Jajko do makijażu 
Na temat tego gadżetu napisałam osobny post do którego Was odsyłam http://indigoins.blogspot.com/2016/02/gabka-ebelin-beauty-sponge.html . Jest to rzecz, która absolutnie zrewolucjonizowała mój makijaż w 2015 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz