niedziela, 21 lutego 2016

Nowości kosmetyczne styczeń - luty 2016


Hej!
Tym razem przedstawiam moje nowości kosmetyczne z ostatnich dwóch miesięcy. Niektóre rzeczy testuję po raz pierwszy, niektóre są moimi ulubieńcami od wielu lat.

W Ziaji postanowiłam się zaopatrzyć w żel do mycia twarzy - to już moja kolejna butelka. Świetnie oczyszcza, rozpuszcza każdy makijaż i fantastycznie odświeża dzięki swojemu świeżemu zapachowi. Do kompletu pasta również z tej samej serii - głęboko oczyszcza, zwęża pory, redukuje zaskórniki. Do nawilżenia ceramidowa maska bez zmywania. Można ją stosować nawet trzy razy w tygodniu - dla mojej przesuszonej skóry idealna opcja.



W Super Pharm udało mi się uchwycić na promocji słynny już antyperspirant z Vichy. Postanowiłam spróbować czegoś nowego, ponieważ moja skóra bardzo szybko przyzwyczajała się do dezodorantów w sprayu i praktycznie co miesiąc musiałam zmieniać na coś innego, a i tak efekty były słabe. Natomiast ta mała kulka sprawdza się rewelacyjnie.



Będąc w Rossmanie jakiś czas temu, zauważyłam nowość z Eveline tusz Master Max Sensation z moją ulubioną sylikonową szczoteczką, więc od razu zakupiłam go do testowania. Niestety nie dorównuje on w żaden sposób mojej ukochanej Volume Celebrities. Także po prostu jest okej jak każdy inny tusz, brak efektu wow.


Przy okazji zakupów Biedronkowych w moje ręce wpadł podkład nawilżający od Maybelline Dream Satin Liquid. Jestem w nim zakochana i na pewno kupię kolejne opakowanie jak ten mi się skończy bo jak dla moich potrzeb jest rewelacyjny!


Na promocji w Rossmanie postanowiłam prztestować nowy puder tym razem padło na Lirene City Matt. Absolutnie nie jest to puder matujący - niech was nie zmyli nazwa. Jest to na maksa rozświetlający puder z dosyć dużymi brokatowymi drobinkami, natomiast po nałożeniu go na twarz nie rzuca się tak to w oczy a efekt bardzo mi się podoba. Twarz jest gładziuteńka i jednolita - ja jestem zachwycona!


Ostatnim zakupem jest jeszcze trochę pielęgnacji czyli balsam do ust z Neutrogeny i krem pod oczy AA. Na razie jeszcze nie testowałam tych produktów, dlatego wolę się jeszcze nie wypowiadać na ich temat.


Poniżej lista wszystkich nowości:

Ziaja Liście Manuka żel do mycia twarzy 7,49 zł
Ziaja Liście Manuka pasta głęboko oczyszczająca 7,99 zł
Ziaja Pro Maska intensywnie regenerująca z ceramidami 32,99 zł
Vichy antyperspirant 23,99 zł
Eveline tusz do rzęs Master Max Sensation 17,99 zł
Maybelline podkład nawilżający Dream Satin Liquid 16,99 zł
Lirene puder rozświetlający City Matt 17,99 zł
AA krem pod oczy 30+ z kolagenem i kwasem hialuronowym 14,99 zł
Neutrogena intensywnie regenerujący balsam do ust 8,49 zł

Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz