wtorek, 2 lutego 2016

Gąbka EBELIN - beauty sponge

Tym razem postanowiłam poświęcić chwilę czasu dla gąbeczki wartej polecenia.

Zacznę od tego, że gąbkę można kupić stacjonarnie tylko w sieci niemieckiej drogerii DM, gdyż EBELIN jest ich marką własną. Gąbeczki mamy w trzech wariantach: różowa, fioletowa oraz wersja mini do korektora pod oczy bądź w trudno dostępne miejsca. Każda z nich kosztuje maksymalnie około 4 Euro. Nie zdecydowałam się na mini jajeczka, ponieważ uznałam je za zbędne przy wykonywaniu makijażu, osobiście wolę większe powierzchnie do rozprowadzania płynnych kosmetyków.



Od momentu kiedy zaczęłam używać gąbki do nakładania podkładu i korektora mój makijaż zmienił się nie do poznania. Efekt jaki daje to małe jajeczko jest niepowtarzalny, podkład praktycznie jest nie widoczny, pięknie stopiony ze skórą. Dodatkowo każdy, nawet najtańszy podkład nałożony nim wygląda naprawdę rewelacyjnie.
Z moich osobistych obserwacji, wydaje mi się że fioletowa gąbka ma nico inną formułę jest bardziej zbita i pije mniej podkładu. Czyszczenie jej również jest czystą przyjemnością, ponieważ wystarczy ją kilka razy przeczyścić mydłem w kostce, a następnie porządnie wycisnąć do momentu kiedy z gąbeczki nie będzie się wylewać czysta woda.


Poniżej widać różnicę między starym a nowym jajeczkiem. Stara gąbka (po lewej) zaczęła się łuszczyć, wyblakła i zmieniła swoją strukturę. Po zmoczeniu oczywiście dalej spełniała swoją funkcję, niestety nie był już to tak dobry efekt jak na początku. Czyszczenie starej gąbki też już nie było tak łatwe i trzeba było poświęcić na to znacznie więcej czasu niż zwykle.



Jak widać na zdjęciu poniżej po 6 miesiącach użytkowania, gąbeczka w środku jest czysta i nie zmieniła swojej konsystencji, co szczerze mnie zaskoczyło bo spodziewałam się czegoś zupełnie innego.  Natomiast z zewnątrz wyblakła, zaczęła się łuszczyć i diametralnie zmieniła swój kolor.


Podsumowanie - jeżeli jesteście amatorkami makijażu warto zainwestować nieco mniejsze pieniądze w drogeryjną gąbeczkę, która daje efekt drugiej skóry. Ja osobiście jestem zachwycona i serdecznie wszystkim polecam przetestowanie jej.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz