piątek, 7 czerwca 2013

Manhattan 1010N Quick Dry

Hej dziewczyny!

Dziś przyszedł czas na recenzję mojego ulubionego czarnego lakieru firmy Manhattan. 
Lakier kosztuje ponad 10 zł i jest dostępny przede wszystkim w drogerii Rossman. Jeżeli chodzi o jakość to jest niekwestionowanym moim ulubieńcem, ponieważ trzyma się na paznokciach do 5 dni i co najważniejsze nie odpryskuje. Do pełnego pokrycia paznokcia wystarczy jedna warstwa lakieru, dzięki czemu naprawdę zasycha w ekspresowym tempie. Pędzelek jest bardzo wygodny i poręczny w użyciu, bardzo łatwo się nim manewruje, nawet przy tworzeniu wzorów. Zmywanie jest również plusem ponieważ, czerń bardzo łatwo w tym przypadku się zmywa i nie farbuje skóry dookoła płytki paznokcia. Lakier dodatkowo jest bardzo wydajny ( ja swój mam około 1 roku) i nie zasycha szybko w butelce. Bardzo fajnie współpracuje się z nim przy tworzeniu wzorków.



Myślę, że mogę z czystym sumieniem polecić wam wszystkim ten lakier!

Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. trafiłam na tą recenzję dla porówniania. Posiadam również ten lakier, zakupiony w tym tygodniu. Niestety jest STRASZNY!! Po polmalowaniu nim paznokci, lakier zaczął pękać (nie, nie tak jak mają za zadanie lakiery pękające) w formę pajęczynek i od razu zaczął odpryskiwać jeszcze tego samego dnia! Jeszcze nigdy nie miałam tak beznadziejnego lakieru, nie wiem czy tylko mi się tak trafiło czy to wina zmienionej formuły ale na dzień dzisiejszym odradzam kupno go bo ja się na nim strasznie zawiodłam mimo 2 prób malowania nim (na wszelki wypadek gdyby za pierwszym było za dużo warstw)
    Pozdrawiam, Paulina topcoated-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje opcja, że trafiła mi się wersja z innej linii produkcyjnej, możliwe że rzeczywiście Manhattan postanowił "ulepszyć" skład i lakiery te, nie są już takie jak dawniej. Z ciekawości kupię sobie dwa inne do porównania. Dzięki za info!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń