niedziela, 16 czerwca 2013

Lakier Lovely Gloss Like Gel nr. 110

Hej dziewczyny!

Korzystając z promocji Rossmana, zakupiłam kolejny miętowy lakier do mojej kolekcji, firmy Lovely (Wibo) seria Gloss Like Gel w numerze 110. Jest to przepiekna, zimna, pastelowa mięta bez drobinek. Do pełnego pokrycia paznokcia potrzebne są dwie warstwy, przy czym lakier wsysycha dość szybko. Jestem zaskoczona ponieważ trzyma się dobrze na paznokciach (nawet 4 dni) bez odpryskiwania. Za 8 ml w regularnej sprzedaży płacimy ok 6 zł. Lakiery są dostępne w większości Rossmanów.






Lakier jest naprawdę godny polecenia, ma bardzo wygodny pędzelek, dobrze się rozprowadza na paznokciu i ma przepiekny intensywny kolor.

Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ mięta Astora za którą dałam ponad 10 zł była kompletnym bublem i utwierdziła mnie tylko w przekonaniu, że nie warto wydawać na lakiery więcej niż 10 zł.

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz