poniedziałek, 10 czerwca 2013

Eveline Cosmetics: SPA Proffessional - Balsam nawilżający

Hej dziewczyny!

Właśnie zużyłam ostatnią kroplę balsamu do ciała Eveline, co skłoniło mnie do napisania wam krótkiej opinii na ten temat.
Mój wywód zacznę od tego, że mam bardzo suchą skórę na ciele dlatego w kwestii nawilżenia jestem dostyć wybredna. Nie lubię olejków i jak moje ciało się lepi, brudząc wszystko czego się dotknę. Szukając czegoś na zmianę (było to jeszcze zimą), natrafiłam na promocję i skusiłam się na balsam Eveline. Butelka ma pojemność 500 ml i wyposażona jest w wygodną pompkę. Ja wybrałam zapach ORCHIDEA & KOKOS dla skóry normalnej. Jestem zachwycona tym produktem! Jak dla mnie ma on same zalety! :)


  • wygodne dozowanie dzięki pompce
  • ładny ale delikatny zapach
  • bardzo wydajny
  • świetnie się rozprowadza na ciele (naprawdę niewielka ilość wystarczy na dość duży obszar)
  • szybko się wchłania
  • nie brudzi odzieży
  • przez cały dzień czujemy go na skórze
  • bardzo ładne i praktyczne opakowanie
  • cena adekwatna do jakości ( za 500 ml płacimy ok 20 zł)
  • głębokie nawilżenie skóry przez długi czas
Wszystko co producent obiecuje na opakowaniu się sprawdziło. Także moim zdaniem balsam jest warty zainteresowania.




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz