piątek, 14 czerwca 2013

Eveline Cosmetics krem nawilżający Fresh&Soft

Hej dziewczyny!

Od ponad pół roku zużywam krem nawilżający od Eveline i właśnie mi się skończył. Dlatego napiszę wam kilka słów na jego temat, ponieważ uważam że jest warty zainteresowania.
Otórz dzisiaj zaprezentuję nawilżający krem firmy Eveline Cosmetics z serii Fresh&Soft. Ja swój zakupiłam tradycyjnie w Rossmanie na promocji (jakoś w zimie) i kosztował ok.6 zł. Cena regularna to ok 10 zł za 50 ml, także całkiem przyzwoicie. Wybrałam wersję z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 oraz olejkiem arganowym do cery suchej i wrażliwej. Jestem z niego bardzo zadowolona dlatego zakupiłam już następne opakowanie. Krem ma lekką, żelową konsystencję przez co jest bardzo wydajny i już niewielka ilość wystarcza na całą twarz. Bardzo szybko się wchłania i nie czuć jego obecności na twarzy w ciągu dnia. Krem jest idealny pod podkład. Ja używałam go pod Bourjois 123 i Maybelline Affinitone. Nie zapchał mojej twarzy, nie podrażnił cery i rzeczywiście zgodnie z obietnicami producenta nawilża i odżywia naszą cerę. Jeżeli chodzi o zapach to jest dość specyficzny i mogłabym go opisać jako apteczny, dlatego nie każdemu przypasuje. Kolejnym plusem jest fakt iż krem jest zarówno na dzień jak i na noc. 
Jedynie nie polecam kremu przy mroźnej pogodzie bo krem może zamarznąć na naszej twarzy, natomiast przy dodatniej temperaturze sprawdza się idealnie.





U mnie krem sprawdził się bardzo dobrze dlatego będę go nadal używała.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz