czwartek, 10 marca 2016

Ulubieńcy Lutego 2016

Koniec stycznia i początek lutego, w kwestii urody nie był dla mnie łaskawy. Zaczęłam używać oleju kokosowego do demakijażu oraz w codziennej pielęgnacji twarzy. Początkowo wszystko zapowiadało się super, niestety po tygodniu regularnego użytkowania kompletnie zapchał mi skórę. Moja twarz wyglądała jak totalne pobojowisko. Na szczęście na ratunek przyszło mi połączenie pasty ZIAJA LIŚCIE MANUKA oraz MAŚCI Z WIT. A. Po tym duo skóra na twarzy wróciła do swojego normalnego stanu, nie mam już wysypu zaskórników, podrażnionej i zaczerwienionej skóry. Teraz stawiam na intensywne nawilżenie dlatego trzy razy w tygodniu stosuję ZIAJA PRO maskę intensywnie regenerującą.




W ubiegłym miesiącu, rewelacyjnie w pielęgnacji ciała sprawdziło się duo (zakupione na promocji w Lidlu 9,99 zł) z PERFECTY: masło i peeling o zapachu jagodowej muffinki. Masło wzbogacone olejkiem orzechowym i arganowym jest bardzo treściwe, świetnie się rozprowadza, niestety nie wchłania się w skórę przez co zostaje na niej tłusta warstwa. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, ponieważ lubię "czuć" nawilżenie. Dodatkowym plusem jest intensywny zapach, który utrzymuje się na skórze i czuć go nawet przez ubranie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz