sobota, 1 listopada 2014

Ulubieńcy października 2014

Hej!

Dzisiaj comiesięczne podsumowanie ulubionych kosmetyków :)

Kosmetyki kolorowe:

Przede wszystkim w ostatnim miesiącu na zmianę męczyłam dwie szminki Flormar D93 i Rimmel 077 Asia.


Rimmel jest bardzo uniwersalnym kolorem, typowym na co dzień. Jest to brudny róż delikatnie wpadający w nude, kolorystycznie przypomina mój naturalny kolor ust.



Flormar jest idealnym jesiennym kolorem burgundowym (niestety aparat przekłamał kolor - w rzeczywistości jest to ciemny fiolet/burgund). Szminka idealnie sprawdzała się w jesienne, wietrzne dni gdyż jest bardzo nawilżająca.

Tusz Wibo Lovely Pump up  - jedyny tusz którym umiem wymalować rzęsy w taki sposób żeby nie upaćkać sobie górnej powieki. Świetnie wydłuża i rozdziela rzęsy.



Cień w kremie Color Tatto 24Hr który praktycznie codziennie gościł na moich powiekach oraz brwiach. Długotrwały i bardzo uniwersalny, bardzo łatwo się go nakłada.




Paznokcie:

Ulubionymi lakierami w ostatnim miesiącu był Maybelline oraz top coat Seche Vite - to połączenie jest nie do zdarcia! Paznokcie trzymają się równe 7 dni, przypuszczam że trzymałyby się znacznie dłużej ale odrastające paznokcie wyglądają nieestetycznie i po tym czasie maluję pazury od nowa.



Pielęgnacja:


Absolutnym ulubieńcem od wielu miesięcy są żele pod prysznic Luksja. Polecam je wszystkim osobom, które mają problemy z suchą skórą. Żele te są rewelacyjne! Bardzo kremowe i nawilżające. Mają super zapachy, dużą pojemność, niską cenę i są bardzo wydajne.



Wróciłam do mojej ukochanej oliwki z rossmannowskiej firmy Baby Dream. Co prawda jest przeznaczona dla kobiet w ciąży ale mnie to nie przeszkadza, gdyż skład to same olejki co sprawia że skóra jest nawilżona i mięciutka.



Skończyła mi się moja ulubiona odżywka bez spłukiwania Gliss Kur Ultimate Oil Elixir, więc postanowiłam sobie zmienić na Oil Nutritive w której skład wchodzi aż 7 olejków. Włosy po niej świetnie się rozczesują, są gładkie, miękkie i lśniące.



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz