wtorek, 25 listopada 2014

Ulubieńcy listopada | November favorites

Hello!

W tym miesiącu chciałam wyróżnić kilka moich nowości które od pierwszego użycia skradły moje serce i naprawdę Wam je gorąco polecam!

Golden Rose Rich Color - kolor 52
Jest to lakier długotrwały, szczególnie w połączeniu z Seche Vite. Ma szeroki pędzelek dzięki czemu jednym pociągnięciem jestem w stanie ładnie pokryć płytkę lakierem. Dwie warstwy wystarczą do pełnego pokrycia, wysycha dosyć szybko. Ma idealny kolor różowy nude, dzięki niemu dłonie wyglądają bardzo świeżo i estetycznie.



Paleta Sephora VIP PASS
Od momentu kiedy ją zakupiłam, męczę ją codziennie! Nadaje się i do makijażu na co dzień jak i mocniejszego na wieczór. Kolory są przepiękne, zarówno subtelne jak i bardzo mocno napigmentowane. Jedynie złoty się kompletnie nie sprawdził ale na szczęście to tylko jeden z ośmiu kolorów - reszta rewelacyjna!

 Przykładowe dwa makijaże wieczorowy i dzienny, jeden z przydymioną kreską drugi z eye linerem.


Eye Liner Eveline
Nie wiem co się stało z moją ręką ale ostatnio nie jestem w stanie zrobić idealnej kreski eyelinerem żelowym. Nie jestem do końca pewna czy jest to kwestia braku czasu przed wyjściem czy nieodpowiednio dobranego przeze mnie pędzla. Na szczęście wpadłam na pomysł z zakupieniem eye linera w płynie i jestem zachwycona. Pędzelek jest cieniuteńki przez co precyzyjny i bardzo łatwo się nim maluje idealną kreskę.




Nivea lip butter
Idealnie pielęgnuje usta w chłodniejsze i wietrzne dni. Dzięki Nivea nie mam problemu z suchymi skórkami a usta są wypielęgnowane i mięciutkie. Dodatkowo świetnie pachnie kokosem. Ja stosuję go rano przed nałożeniem szminki oraz wieczorem aby usta się regenerowały po całym dniu.



Bielenda masło do ciała wanilia i pistacja

Gęste, treściwe bardzo dobrze nawilżające masło. Przepiękny ale niezbyt intensywny zapach budyniu waniliowego. Nic dodać nic ująć! Polecam!





Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz