środa, 19 listopada 2014

HAUL #2

Hej!

Jednak w ostatniej chwili skusiłam się na promocję w Rossmanie i skusiłam się na kilka nowości w mojej kosmetyczce.
Ostatnimi czasy mam ochotę na makijaż w neutralnych kolorach beży i brązów dlatego postanowiłam jako uzupełnienie zakupić sobie dwa błyszczyki nude z Wibo Lip Sensation w kolorze 5 i 6. Pierwsza jest to kolor nude wpadający w róż, który na ustach jest bardziej transparentny i daje delikatny kolor. Drugi już wpada w ciepły beż i ma połyskujące drobinki. Myślę że oba bardzo fajnie będą podbijały kolor szminki.

Skończył mi się mój puder "do torebki" Rimmel Stay Matte i postanowiłam sobie wypróbować coś nowego. W tym przypadku padło na Wibo puder Smooth'n wear kolor 2.

W jednym z miesięczników dla kobiet zaciekawiła mnie reklama wynalazku jakim jest puder w kremie dlatego postanowiłam zdradzić mój ukochany Maybelline Affinitone i zdecydowałam się na Lirene puder kryjący w kremie w odcieniu 03 naturalnym. Kosnystencją przypomina po prostu podkład nawilrzający ale zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.



Moje dwa ulubione korektory Maybelline i Paese są już na wykończeniu postanowiłam sobie przetestować coś nowego. Zdecydowałam się na Rimmel Wake me up w kolorze 01 Ivory oraz Maybelline Anti Age Effect 20 Nude.

Jestem już w połowie buteleczki 3,6 ml Seche Vite dlatego postanowiłam zrobić sobie zapas w postaci kolejnej. Jest to rewelacyjny produkt ponieważ przedłuża długotrwałość nawet najtańszego lakieru i nadaje piękny połysk.

Ponieważ moja obsesja na makijaż nude trwa, postanowiłam zaspokoić swoej widzi mi się i zamówiłam pomadkę w pisaku Astor Perfect Stay 350 Beige. Nigdy nie miałam szminki w takiej formie, z czasem zobaczymy czy się sprawdzi.


Ostatnią rzeczami jakimi się z Wami podzielę będą dwa lakiery w tonacji nude Golden Rose seria Paris w kolorze 112 i 08.

I to by było na tyle zakupów na ten miesiąc. Mam mocne postanowienie poprawy, że nie zakupię już nic z drogerii i zacznę myśleć o prezentach gwiazdkowych.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz