poniedziałek, 2 września 2013

☼ ☼ ☼ Ulubieńcy sierpnia ☼ ☼ ☼

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ 

Hej wszystkim!

Właśnie wróciłam z zasłużonych wakacji i postanowiłam zacząć wrzesień postem na temat ulubionych kosmetyków, które sprawdziły się przy słonecznej pogodzie.

Ponieważ słoneczna pogoda dopisywała w poprzednim miesiącu nie pokażę dużo kolorówki, ponieważ rzadko miewałam na sobie makijaż. Ale gdy szykowałam się na wieczorne wyjście lub spotkanie bardzo dobrze sprawdził się zestaw Maybelline Affinitone: podkład, puder i korektor:


Zapachem tego lata była odświeżająca mgiełka AVON owoc granatu.


Świetnie sprawdziły się chusteczki nawilżające do demakijażu Be Beauty (Biedronka), które u mnie posłużyły do czyszczenia rąk czy stóp.

Usta nawilżałam pomadką ochronną Nivea Vitamin Shake SPF 10:

Świetnym okazał się balsam z filtrem Soraya SPF 30 dla dzieci.

Po opalaniu koił i nawilżał moją skórę olejek po opalaniu Soraya o przepięknym zapachu masła kakaowego.

Jako nawilżenie twarzy stosowałam mój ukochany krem Ziaja masło kakaowe.


Na koniec zdecydowanie najlepsze dwa produkty wakacji oraz moje osobiste odkrycie marki FOREVER: aloesowy dezodorant  i pasta do zębów. Dezodorant świetnie się sprawdzał przy każdej temperaturze i dawał świeżość cały dzień tak samo jak pasta, dlatego zdecydowanie zakupię kolejne opakowania tych produktów jak tylko mi się skończą.


Pozdrawiam!

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz