wtorek, 3 września 2013

Garnier Hydra Adapt - moja opinia

Hej!

Dziś napiszę kilka słów na temat nowości Garniera Hydra Adapt ( ja wybrałam odżywczy krem - balsam).


Skuszona reklamą jakiś czas temu kupiłam nowość firmy Garnier - krem Hydra Adapt (w promocji za 8.99 zł). Po raz kolejny skusiłam się na produkt tej firmy i po raz kolejny strasznie się zawiodłam. Na początku oczywiście był zachwyt ze względu na ładny zapach i gęstą konsystencję. Początkowo wszystko było w porządku, krem rzeczywiście nawilżał (stosowałam go rano pod makijaż i na wieczór po oczyszczeniu cery). Niestety już po drugim tygodniu stosowania miałam zapchaną twarz i to w miejscach gdzie nie miewam problemów. Na policzkach, czole i brodzie pojawiły się zaskórniki, które przy słonecznej pogodzie wyglądały okropnie. Jestem pewna, że to zasługa kremu Garniera, ponieważ rutyna w mojej pielęgnacji się nie zmieniła. Jak tylko odstawiłam ten krem i poratowałam się masłem kakaowym Ziaja moja cera wróciła do normy już po tygodniu.
Zużyłam mniej więcej połowę opakowania a resztą smarowałam stopy na noc. Podsumowywując, nie polecam tego kremu szczególnie osobom z cerą problematyczną i nie zakupię kolejnego opakowania tego produktu oraz nie kupię innych kremów z tej serii.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz