poniedziałek, 8 lipca 2013

Peeling solny

Hej dziewczyny!

Od dwóch miesięcy testuję nowy (w mojej kolekcji) peeling do ciała i dzisiaj postanowiłam się podzielić moimi odczuciami na jego temat, gdyż uważam go za odkrycie roku 2013.

Jest to peeling solny włoskiej marki Equilibra Scrub Corpo Rimodellante. Peeling ten ma za zadanie modelować sylwetkę, złuszczać , wygładzać i odżywić skórę naszego ciała.
W skład tego cuda wchodzą: 

  • aloes: ma za zadanie nawilżać i odświeżać,
  • sól z morza martwego: ma zapobiegać gromadzeniiu się nadmiaru wody w organizmie, usuwa martwe komórki i zgrubiałą skórę,
  • olejek eteryczny z rozmarynu: również ma zapobiegać gromadzeniu się nadmiaru wody w organizmie, i zapewnić uczucie relaksu,
  • olejek z nasion gerejfruta: odżywia i uelastycznia skórę,
  • wąkrota azjatycka, kasztanowiec, bluszcz: działają tonizująco i przeciwobrzękowo,
  • mentol: ma orzeźwiać.
Ponadto produkt NIE zawiera:
  • parabenów,
  • wazeliny,
  • barwników.
Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego typu peelengu, gdyż wolę peelingi cukrowe, które mniej podrażniają moją skórę. Całkowicie zmieniłam zdanie już po pierwszym użyciu. Produkt fantastycznie wygładza skórę (w moim przypadku szczególnie uda) i głęboko ją nawilża. Po użyciu zostaje natłuszczona powłoka na skórze, natomiast po spłukaniu i wytarciu się czujemy wyraźne nawilżenie ciała. Dodatkowo jestem zachwycona, ponieważ sól znajdująca się w produkcie nie podrażnia mnie i nie piecze w miejscach zranionych. Konsystencja przypomina piasek zalany delikatnie wodą, który przyjemnie masuje pobudzając krążenie. Jeżeli chodzi o zapach to jest dosyć specyficzny, ponieważ czuć tam naturalne składniki, a w szczególności aloes i mentol, dlatego myślę że nie każdemu przypadnie to do gustu. Jednak pomimo zapachu uważam, że warto stosować ten produkt, gdyż ja wyraźnie zauważyłam poprawę kondycji swojej skóry i nie wiem czy to kwestia sugestii ale wydaje mi się, że produkt ten delikatnie zredukował skórkę pomarańczową na udach. Przy codziennym stosowaniu (1 raz dziennie), opakowanie starczyło mi na ok. 1,5 miesiąca, dlatego z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajny.







Peeling ten jest dostępny wyłącznie w aptekach ( ja kupiłam go w sieci Hygieia ). Za opakowanie o pojemności 600 gram płacimy w zależności od wybranej apteki ok. 30 zł.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz