poniedziałek, 29 lipca 2013

Delia nr. 179 neonowa mięta

Hej dziewczyny!

Dzisiaj chciałam zaprezentować już ostatnią miętę z mojej kolekcji. Jest to Delia seria Coral Prosilk w numerze 179. Jest to przepiękny soczysty neonowy kolor, lekko wpadający w limonkę ale nadal w tonacji mięty. Wprost idealny na lato!

Ja na temat lakierów Delii pisałam już nie raz i to kolejny lakier, który potwierdza moje zdanie. Lakiery są bardzo trwałe (ok. 5 dni), łatwo się zmywają i nie odpryskują. Do pełnego pokrycia paznokcia w przypadku tego koloru wystarczy jedna warstwa lakieru. Nie potrzeba już stosować dodatkowo top coatu bo lakier nadaje przepiękny połysk na paznokciu. Pędzelek jest szeroki i idealnie rozprowadza warstwę lakieru na gładko. Dodatkowym atutem lakierów jest fakt iż nie wysychają one w butelce ( najciemniejszą miętę mam już ponad rok), nie ścinają się i nie gęstnieją (przynajmniej te kolory, które posiadam w kolekcji).

Delia dostępna jest przede wszystkim w sieci Super Pharm, gdzie płacimy 5,99 zł w regularnej cenie oraz w osiedlowych drogeriach gdzie ceny sięgają nawet 10 zł.






Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz