niedziela, 28 lipca 2013

mini Haul : Rossmann i Sephora

Hej!

Korzystając z wolnej chwili skusiłam się na letnią promocję w Sephorze oraz zakupiłam w Rossanie (pod wpływem reklam) dwie nowości.

W Sephorze udało mi się kupić lakiery w promocyjnej cenie 3,90 zł/szt (cena regularna 12,90 zł), jaśniejszy to kolor L44 City Amazon, ciemniejszy to kolor L17 Gipsy: 



Po lewej to kolor L08 Sugar Coated, po prawej L23 Where's My Purse? :


 Od lewej strony: L08, L23, L44 oraz L17: 


Zdecydowałam się również na kobaltowy matowy cień w kolorze it-blue nr 72 w cenie promocyjnej 7,90 zł (cena regularna 39 zł):




Rossmana odwiedziłam po wpływem wszechobecnych w mediach reklam i zakupiłam polecany przez dziewczyny z You Tube płyn micelarny L'Oreal w promocyjnej cenie 10,49 zł (cena regularna 14,99 zł) oraz nowość Garniera Hydra Adapt ( ja wybrałam odżywczy krem - balsam) w promocji za 8,99 zł.


Jak na razie wszystkie produkty wywarły na mnie pozytywne wrażenie po pierwszym użyciu, natomiast na dłuższą recenzję muszę trochę poczekać.

Zachęcam do skorzystania z promocji w Sephorze bo ceny są naprawdę atrakcyjne.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz