wtorek, 9 kwietnia 2013

Krem do rąk Eveline 5 w 1

Tym razem postanowiłam opisać krem do rąk, który kupiłam przez przypadek ze względu na promocję w Rossmanie. Dotychczas nie stosowałam kremów do rąk bo wydawało mi się, że zostawiaja tłustą powłokę i są nie przyjemny w użyciu. Po zakupie tego produktu kompletnie zmieniłam zdanie, jestem uzależniona od kremowania rąk i nie jestem w stanie się z nim rozstać.

Moja wersja jest to glicerynowy krem-maska do rąk i paznokci 5 w 1(jest jeszcze krem aloesowy). Zawiera składniki aktywne: bio kozie mleko, witaminę E, masło karite, glicerynę kolagen, elastynę, olej z kiełków pszenicy oraz d-panthenol i alantoninę. 


Producent obiecuje, że produkt:
  • intensywnie nawilża
  • głęboko odżywia
  • regeneruje
  • rozjaśnia przebarwienia
  • wzmacnia paznokcie
Ja pod tym wszystkim się podpisuję! Wszystko to się sprawdziło, jeżeli chodzi o przebarwienia na dłoniach to wiem, że jest to prawda i się sprawdza ponieważ moja mama (52 lata)  stosuje razem ze mną ten krem i rzeczywiście plamy są rozjaśnione.


Krem można stosować codziennie jako krem do rąk lub jako maskę odżywczą. Wystarczy nanieść grubszą warstwę na dłonie i odczekać 10-15 minut. Dla lepszego efektu można stosować tym sposobem na noc, dodatkowo nakładając bawełniane rękawiczki.

Za 100 ml produktu w Rossmanie zapłaciłam 3,50 zł a regularna cena to ok 5 zł, natomiast krem jest bardzo wydajny, ja stosuję go razem z mamą i takie opakowanie starcza na 4 miesiące. A wierzcie mi ja naprawdę molestuję ten krem kilka razy dziennie, codziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz