wtorek, 2 kwietnia 2013

Haul_odzież używana

Muszę się pochwalić, bo sama nie wierzę co wpadło w moje ręce przy okazji mojej wizyty na używanej odzieży :)

Mam wrażenie, że ostatnio odzież jaka trafia do lumpeksów diametralnie zmieniła swoją jakość i na szmatach są dosłownie same szmaty dlatego nie mogę uwierzyć w perełkę jaką udało mi się wygrzebać.

Wiosenny płaszcz w kolorze kawy z mlekiem, londyńskiej marki Collection Debenhams w rozmiarze 10/38.


Niestety ceny odzieży używanej również poszły w górę i płaszcz kosztował mnie 49 zł ale i tak uważam, że jest to dobra cena za płaszcz.

Dodatkowo, mając wolną chwilę poszwędałam się po lumpeksach i zakupiłam jeszcze:

cytrynowy t-shirt z atmosphere za 8 zł

koronkowy top z TOP SZHOPU w kolorze beżowym za 14 zł

bokserka/tunika w serduszka DorothyPerkins 36 za 10 zł


legginsy 7/8 przed kostki a'la niby skórzane rozm L 10 zł




Oczywiście powyższe rzeczy kupiłam w różnych miejscach i są to zdobycze ostatnich 2-ch miesięcy.

Lubię od czasu do czasu wybrać się na zakupy na szmaty bo naprawdę można sobie znaleźć ciuchy świetnej jakości w naprawdę fajnych cenach.

Tylko  niestety aby znaleźć prawdziwą perełkę potrzeba dużo czasu na poszukiwania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz