niedziela, 7 kwietnia 2013

Golden Rose seria Paris nr.131

W dzisiejszym dniu postanowiłam, że zaprezentuję wam lakier marki Golden Rose Paris w numerze 131. Jest to przepiękny kobaltowy niebieski intensywny kolor - niestety tylko w butelce...

Aby uzyskać kolor lakieru z butelki, naprawdę porządnie trzeba się namachać tym pędzelkiem. Lakier jest bardzo rzadki i ciężko mi jest kompletnie pokryć płytkę paznokcia. Dla mnie osobiście bardzo niewygodnie maluje mi się takim małym, kwadratowym pędzelkiem, dodatkowo nie odpowiada mi rączka, która jest zdecydowanie za długa i ma niewygodny kształt.


Dla mnie marka Golden Rose nie jest ulubioną firmą lakierów do paznokci. Dla mnie jakość jest dość kiepska. Żeby ładnie wymalować paznokcie potrzeba bardzo długo czasu. Ja osobiście lubię lakiery szybkoschnące... No tu potrzeba naprawdę dużo cierpliwości i uwagi żeby nic się nie odbiło... Naprawdę nie polecam.


Za 11 ml zapłaciłam na przecenie, w małej osiedlowej drogerii 5,50 zł.

Recenzja dotyczy TYLKO tego konkretnego koloru - wiem, że moje znajome i dziewczyny na YouTube chwalą sobie lakiery w innych kolorach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz