niedziela, 31 marca 2013

Wibo Express Growth seria trends Nude nr. 351


Dziś chcę wam polecić nową serię od Wibo: trends NUDE (dostępną w Rossmanie). Jest to dość szeroka gama mlecznych lakierów z malutkimi drobinkami. Za 8 ml zapłaciłam 5,49 zł.
Mój kolor to numer 351 - mleczny, jasnobeżowy kolor z bardzo malutkimi, delikatnymi, złotymi drobinkami.

Do pełnego pokrycia potrzebne są dwie warstwy, zasycha trochę za długo jak na mój gust ale jestem w stanie to przecierpieć bo daje naprawdę ładny, delikatny efekt. Torchę ciężko rozprowadza się na paznokciu, jak każdy mleczny lakier dość szybko zasycha w słoiczku. U mnie ten kolor w połączeniu z top coatem utrzymuje się nawet do pięciu dni. Bardzo ładnie i estetycznie wygląda na paznokciach.
Dużym plusem jest to, że pomimo lakier w słoiczku mi zgęstniał (po miesiącu) to dalej zastyga i twardnieje na paznokciach, dzięki czemu nie odbija się na paznokciach wszystko co dotknę.

W kolekcji dostępne są również inne kolory w stylu nude: róże, beże, brązy i szarości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz