piątek, 29 marca 2013

Golden Rose Classics nr. 203

Kolejny kolor to Golden Rose seria Classics o numerze 203. Jest to łososiowy róż, bardzo neutralny stonowany kolor. Szybko zasycha na paznokciu, do całkowitego pokrycia potrzebne są 2-3 warstwy.


Osobiście nie przepadam za marką Golden Rose ale seria Classics mi odpowiada, ponieważ często zmieniam kolor paznokci a one są takie malutkie, słodziutkie i tanie. Buteleczka to 5 ml i za taką pojemność płacimy 3 zł. Plus dla firmy za dostępność tych lakierów bo można je kupić w małych, prywatnych drogeriach jak i na stoiskach firmowych w większych marketach.


Jeżeli chodzi o jakość to jestem w szoku bo kupiłam go w październiku w zeszłym roku jako jesienny zestaw i po kolei korzystałam z każdego z kolorów a o tym jakoś zapomniałam.


Ten konkretnie kolor dobrze się trzyma na paznokciach, mniej więcej 4 dni, ma wygodną szczoteczkę i ładnie rozprowadza lakier na płytce paznokcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz