czwartek, 28 marca 2013

...:::Haul odzieżowy:::...

W nagrodę za zakończoną sesję postanowiłam uzupełnić swoją szafę kilkoma zdobyczami....

Torebka New Yorker 79,99


Hit nadchodzącej wiosny! Czarno - biała torebka do ręki ze sztucznego tworzywa. Bardzo wygodna, pojemna, zamykana na zamek. W środku ma kieszonkę na telefon oraz zapinany na zamek schowek.

Udało mi się załapać na końcówkę wyprzedaży w Housie i kupiłam dżinsy za 59.99 zł przecenione z 119 zł oraz dodatkowo była promocja - 50% na drugą rzecz i kupiłam rękawiczki za 10 zł, które wcześniej kosztowały 59,99 zł (absolutnie nie warte aż takiej ceny).


W H&M upatrzyłam sobie donuta do włosów w jasno brązowym kolorze za 9.90 zł.

W Reserved udało mi się zakpuić nowy portfel przeceniony z 59,99 zł na 21,99 zł. Ciemny brąz a la wężowa skóra, klasyczny duży portfel z wieloma przegródkami tak jak lubię.

Korzystając ze zniżek z gazetek i kupiłam jeszcze:
Basicową szarą bluzę z polarem od środka New Yorker i tu mi się bardzo udało bo na metce w sklepie bluza kosztowała 79,99 a na paragonie mam 59,95 i suma sumarum ze zniżką zapłaciłam 47,96 zł.


Na wiosnę również przyda mi się kolejna para butów :D baletki tramki New Yorker i znowu farcik bo na metce cena to 54,99 na to naklejka 39,99 a po przecenie 31,96



Przy wyjściu nie mogłam się oprzeć napisowy "przecena" i jeszcze dokupiłam sobie szalik-komin w panterkę przecenieony z 54,95 na 25 zł.

Dodatkowo na allegro zakupiłam sobie sneakersy na koturnie, bo od przybytku głowa nie boli.... butów nigdy za wiele :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz