środa, 5 sierpnia 2015

Zapasy z Polski czyli mini haul zakupowy Ziaja

Hej!

Wszyscy Ci którzy mnie znają, bądź czytają mojego bloga wiedzą jak bardzo jestem wierna i oddana marce Ziaja. Od pewnego czasu przebywam w Niemczech i testuję tutejsze kosmetyki zarówno pielęgnacyjne jak i kolorowe, natomiast nic nie przypadło mi do gustu na tyle aby zastąpić  moich ulubieńców. Dlatego właśnie postanowiłam się zaopatrzyć w kremowe żele pod prysznic i masła do ciała.


Jestem posiadaczką skóry suchej i często muszę dbać o nawilżenie dlatego od dłuższego czasu stosuję kremowe mydła do mycia ciała, ponieważ nie przesuszają jak większość żeli drogeryjnych a dodatkowo delikatnie nawilżają moje ciało.


Po kąpieli jak tylko mam czas (albo sobie przypomnę) dodatkowo nawilżam skórę ciała masłami do ciała. Odkąd pogoda sprzyja i poczułam wakacje praktycznie nie rozstaję się z masłem kokosowym, które pachnie obłędnie.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz