piątek, 1 maja 2015

Haul Kosmetyczny Rossmann -49%, E-zebra, Biedronka

Hej!

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne zdobycze zakupowe.

Pierwszym skelpem oczywiście był Rossmann, w którym kolejny tydzień promocji -49%.


Wibo eye liner Deep Black [ cena regularna 7,39 zł/ze zniżką 4,02 zł]
Maybelline Color Tattoo [ cena regularna 24,99 zł /ze zniżką 12,75 zł]
Max Factor 2000 Calorie [ cena regularna 33,99 zł/ze zniżką 17,33 zł]
Maybelline Lash Sensational [ cena regularna 35,99 zł /ze zniżką 18,35 zł]

Zamówienie z ezebra.pl


Tangle Teezer
Astor Fashion Studio 234 Lily Rose
Astor Fashion Studio 235 Rose Tulip
Rimmel Apocalips 401 Aurora

Ostatnim sklepem była Biedronka w której zakupiłam swój ukochany micelarny płyn do demakijażu i żel do mycia twarzy.


Przy kasie zauważyłam szafę z kosmetykami kolorowymi i skusiłam się na zestaw do brwi Be Beauty (8,99 zł) cień i wosk do utrwalania. Zobaczymy jak się sprawdzi gdyż ostatnio używałam na przemian kredki do brwi Ctrice i cienia z Inglota, który jest moim numerem jeden.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz