wtorek, 30 września 2014

Ulubieńcy września 2014

Hej!

Oto moje ulubione kosmetyki, które się sprawdziły w ostatnim miesiącu.

We wrześniu moim ulubionym połączeniem kolorystycznym była mieszanka podkładów: Bourjois i Maybelline. Affinitone jest moim ulubieńcem już od ponad roku i serdecznie go polecam wszystkim z cerą normalną. Wygląda bardzo naturalnie, wyrównuje koloryt skóry i pięknie stapia się z cerą, dodatkowo nawilża i nie zapycha. Dodatkowo jest tani i bardzo wydajny. CC cream od Bourjois sprawdzał się w okresie letnim, teraz muszę rozjaśniać kolor Healthy mixem w kolorze 52.


W ostatnim miesiącu najchętniej sięgałam po paletę cieni NYX 02 Madeleines and macaroons. Jest to paleta dziewięciu neutralnych cieni w odcieniach beżu i różu. Cienie są bardzo subtelne i delikatne, dzięki czemu nadają się do codziennego makijażu.


Makijaż najchętniej utrwalałam sypkim pudrem Manhattan w kolorze 02 Beige. Jest to drobno zmielony puder w delikatnym odcieniu ciepłego beżu, który może delikatnie zmienić kolor podkładu.


Ulubionym tuszem września i ostatnich miesięcy był zdecydowanie Eveline - tym razem w wersji extension volume. Jest to sylikonowa szczoteczka o równomiernych włoskach na całej długości. Tusz się trzyma cały dzień na rzęsach i nie osypuje się.


Do pielęgnacji ust zawsze mam przy sobie balsam do ust BABY LIPS od Maybelline. Ja wybrałam dwa warianty, które nadają ustom delikatny kolor: wiśnia (delikatny róż) i brzoskwinia ( lekki nude).


W pielęgnacji i nawilżeniu skóry idealnie sprawdziło się masło do ciała firmy Bielenda - bawełna. Bardzo delikatny, subtelny i kobiecy zapach, szybko się wchłania a skóra utrzymuje nawilżenie cały dzień.


W oczyszczaniu twarzy najlepiej sprawdza się Soraya peeling morelowy. To już moja kolejna butelka i jestem nią niezmiennie zachwycona. Jest to gruboziarnisty, ostry peeling mechaniczny, który świetnie oczyszcza twarz, zmniejsza wągry i redukuje zaskórniki. Przy tym ma bardzo przyjemny, naturalny zapach moreli. Polecam każdemu z cerą normalną. Można go stosować również do ciała.



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz