piątek, 26 września 2014

Pielęgnacja włosów _ jesień'14

Moje włosy są bardzo długie i gęste, nigdy ich nie farbowałam, jedynie od połowy długości mam zrobione ombre farbą L'oreal Preference.
Włosy myję mniej więcej co 2-3 dni naprzemiennie dwoma szamponami: Pantene Pro V oil therapy i Nivea long repair. Pantene ma rzadszą konsystencję niż Nivea i jest przezroczysty.


Po umyciu włosów zawsze używam dowolną ekspresową odżywkę do spłukania. Obecnie jest to Gliss Kur do farbowanych włosów oraz Nivea hair repair. Jak lekko włosy przeschną spryskuję je mniej więcej od połowy długości, odżywką bez spłukiwania Gliss Kur Oil Therapy.


Po wysuszenieu włosów suszarką na końcówki nakładam kilka kropel olejku. Troszkę znudził mi się mój ukochany Bio Silk, dlatego od kilku miesięcy używam olejku z firmy Marion. Jest to bardzo wydajny, pięknie pachnie, a zapach utrzymuje się na włosach przez długi czas.


W wolne dni, kiedy mam więcej czasu ( czyli w weekendy) olejuję moje włosy przed umyciem. Obecnie stosuję olejek z Indii, w którego składzie są wyciągi z migdała, jaśminu i owocu amla.



A tak moje włosy prezentują się po zabiegach wymienionych powyżej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz