czwartek, 24 lipca 2014

Pink Make Up


Dzisiaj makijaż zainspirowany "różową" piosenką
Sugar Pink Liquor Lips czyli moje nowe odkrycie połączenia piosenki Lany Del Rey i Mariny.

Zapraszam! :D


Na początek wyrównałam kolor twarzy moim ulubionym juz od kilku lat podkładem Maybelline Affinitone w kolorze 24 Golden Beige, następnie na powieki (jako bazę) oraz pod oczy nalożyłam korektor z tej samej firmy i serii w odcieniu 02 Sand. Całość utrwaliłam sypkim pudrem Manhattan w odcieniu 01 Natural.


Do makijażu oka użyłam kolejno:
  • beżowy matowy cień z Inglota 353
  • matowy zimny brąz do brwi Inglot 378
  • na całą powiekę użyłam różu z H&M kolor 18 Sweet Rose
  • w załamanie i na dolną powiekę różowy cień z Catrice kolor 310 Lobster-Lobby.com
  • w zewnętrzny kącik i na dolną powiekę cień wypiekany Catrice seria Celtica kolor C01 Paralilac
  • wewnętrzny kącik i pod łuk brwiowy najjaśniejszy cień z paletki Rimmel 019 Sun Safari
  • kreskę zrobiłam kredką H&M w kolorze Frost Grey


 Róż z H&M podkreślił również policzki

Na usta na początku makijażu nałożyłam pomadkę ochronną z Alterry, aby nawilzyć i przygotować usta do właściwej pomadki Maybelline Color Whisper w kolorze 160 Rose of Attraction.



Rzęsy podkręciłam zalotką (niestety nie mam pojęcia jakiej firmy) oraz wytuszowałam podwójnie maskarą Max Factor 2000 Calorii w wersji czerwonej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz