wtorek, 1 lipca 2014

HAUL z dorgerii internetowej ezebra.pl

Hej!

Ostatnio często na You Tube vlogerki polecają zakupy w drogeriach internetowych, dlatego również postanowiłam  się skusić na kilka produktów. Nie jestem zwolenniczką zakupów przez internet ponieważ kilka razy się zawiodłam. Tym razem było inaczej ponieważ bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. W niedzielę wieczorem złożyłam zamówienie, w poniedziałek dostałam sms o nadaniu przesyłki a we wtorek po południu już miałam rzeczy do odebrania z paczkomatu.



Z zamówienia jestem bardzo zadowolona! Wszystko przebiegło sprawnie i szybko, kosmetyki są oryginalne, przychodzą stabilnie zapakowane, a największą zaletą jest oczywiście ich cena, ponieważ za wszystko wraz z przesyłką zapłaciłam jedynie 39,90 zł. Przy następnej okazji na pewno skuszę się jeszcze na kilka innych rzeczy.

Serdecznie wszystkim polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz