niedziela, 3 listopada 2013

Odkrycie października - Catrice Long Lasting Pencil

Hej!

Dzisiaj przychodzę z postem na temat kredki do ust firmy Catrice, którą zakupiłam na promocji -40% w Hebe. Zakochałam się w niej od pierwszego użycia. Nie wiem czemu ale szminki nie trzymają się moich ust, a próbowałam je nakładać na różne sposoby: bezpośrednio, wklepywać palcami a nawet bawiłam się pędzelkiem. Niestety żaden ze sposobów nie utrwalił ani nie przedłużył efektu.

Pod wpływem Panny Joanny z You Tube postanowiłam zakupić kredkę do ust. Od kilku filmików Asia ma pięknie wymalowane usta i zdradziła, że jest to zasługa kredki połączonej z błyszczykiem. Efekt mi się strasznie spodobał, więc pomyślałam że spróbuję. Pobiegłam do drogerii i natychmiast zakupiłam sobie zachciankę w postaci kredki. Jak okazało się później był to strzał w dziesiątkę!

W kredce zakochałam się od pierwszego użycia! 

Regularna cena kredki to 8,49 zł i dostępna jest w 12 kolorach.

Ja zdecydowałam się na numer 040 And The Cherry On The Top, który prezentuje się następująco:



Jest to bardzo neutralny kolor ciemnego różu wpadający w czerwień, natomiast na ustach wygląda bardzo naturalnie i neutralnie.Poniżej wykadrowałam wam zdjęcia jak to mniej więcej wygląda.



Jest to malina pięknie komponująca się z malinowym lakierem Life w kolorze 19.

Zalety:

  • piękny efekt na ustach - wersja matowa przy użyciu samej kredki oraz wersja z połyskiem przy użyciu błyszczyku
  • intensywny kolor
  • długo utrzymuje się na ustach ( w moim przypadku dłużej niż szminka)
  • niska cena


Minusy:

  • niestety należy ją strugać zwykłą temperówką, co może niekiedy powodować złamania, gdyż rysik jest bardzo miękki, a to z kolei może przyspieszyć zużycie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz