czwartek, 31 grudnia 2015

Ulubieńcy listopada i grudnia _ kolorówka

Hej!

Dzisiaj kilka słów na temat kosmetyków kolorowych, które nie zawiodły mnie w przeciągu ostatnich miesięcy.

Twarz

Przy codziennym makijażu, kiedy musiałam szybko nałożyć makijaż przed wyjściem do pracy  nie zawiodło mnie moje duo - podkład Maybelline Fit Me w połączeniu z pudrem sypkim Manhattan.



Oczy

Najczęściej używaną paletką w grudniu była paletka cieni w kolorach nude od Catrice. Idealne do codziennych makijaży, łatwe do rozcierania o bardzo subtelnej pigmentacji.




Ukochanym tuszem w ostatnich miesiącach był klasyk - Max Factor 2000 Calorii.





Paznokcie

Top Coat od Essie - Good to go. Idealny dla osób, które mają mało czasu na zabawę z paznokciami i zależy im na długotrwałym efekcie. Po nałożeniu good to go nawet najbardziej badziewny lakier wytrzyma na moich paznokciach minimum 5 dni. Dodatkowo przyspiesza wysychanie, utwardza lakier i pięknie nabłyszcza.

To już wszystkie produkty, które zachwyciły mnie w minionych miesiącach.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz