niedziela, 27 kwietnia 2014

Haul Rossmann -49% #1

Hej!

Dzisiaj podzielę się moimi zdobyczami z pierwszego tygodnia wyprzedaży w drogerii Rosmann.

Manhattan 
Soft Mat Loose Powder - kolor 2 Beige - 20 gram - cena regularna 29,99 zł - po przecenie 15,30 zł
Sypki puder z sitkiem i puszkiem w środku. Mam już kolor 1 Natural, który jest rewelacyjny i starcza na bardzo długo.

Bourjois
CC Cream - 30 ml - cena regularna 44,99 zł - po przecenie 22,04 zł
Moja karnacja jest ciemna dlatego wybrałam kolor 33 Rose Beige (tu zaznaczam, że nazwa nie sugeruje koloru z butelki). Podkład jest bardzo rzadki, posiada delikatne krycie i ładnie wyrónuje kolor skóry.

Rimmel
Puder Stay Matte - 14 gram - cena regularna 25,99 zł - po przecenie 13,25 zł
Ponieważ puder Manhattanu kupiłam nieco ciemniejszy tym razem postawiłam na nieco jaśniejszy odcień 003 Peach Glow. Jest to delikatny jasny beż.

Róż do policzków w kremie 
Stay Blushed! - 14 ml - cena regularna - 17,99 zł - po przeczenie - 9,09 zł
W Polsce jest on dostępny w dwóch odcieniach: różowym i brzoskwiniowym. Mnie bardziej przypadł do gustu różowy 002 Touch of Berry. Daje on bardzo subtelny, naturalny rumieniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz