niedziela, 20 października 2013

Kolekcja lakierów do paznokci_Update

Hej!

Tym razem postanowiłam zrobić aktualizację mojej kolekcji lakierów do paznokci.

Lakiery Sephora na promocji za 4,50 zł/szt:
  • przezroczysty mleczny róż - L08 Sugar coated
  • pudrowy brudny róż - L23 Where's my purse?
  • piaskowy beż - L44 City amazon
  • brudny brąz - L17 Gipsy
  • burgund - L02 Night cap


Lakiery wyprodukowane dla Superpharm, również z promocji 3,49zł/szt:
  • intensywna malina nr. 19
  • czarny ze złotymi drobinkami nr. 29


Dwa lakiery Wibo kupione z promocji za ok 3zł/ szt:

  • metaliczny ciemny czerwony
  • metaliczny złoty

Krwista czerwień Wibo Lovely z serii Moulin Rouge (ok 5 zł):


Neoneowy róż, który dostałam w prezencie:


3 lakiery Wibo Lovely:
  • Gloss Like Gel nr. 110 - zimna, pastelowa mięta
  • Classic nr. 98 - szary z drobinkami złota
  • Classic nr. 365 - ciemny brąz/ czekolada


Delia Coral Prosilk:
  • neonowa mięta - nr. 179
  • zimna ciemna mięta - nr. 155

Kolejne lakiery, które dostałam w prezencie (firma no name):
  • lila
  • pudrowy róż
  • neonowa malina
  • intensywna czerwień
  • pomarańczowy

Biały lakier kupiony na kleparzu marki Le Max, na straganie za 2,50 zł - głównie służy do robienia wzorków lub francuskiego manicure:


Top Coat i utwardzacz z Eveline Cosmetics (z promocji za ok 9 zł):



Jak na razie nie mam ulubionej marki lakierów, kupuję je w różnych sklepach, w różnych cenach, natomiast ceny ich nie przekraczają 10 zł. Ostatnio mam mało czasu dla siebie a tym bardziej na malowanie paznokci dlatego wymagam od lakierów błyskawicznego wyschnięcia i stwardnienia oraz długotrwałego efektu - najlepiej ok. 7 dni. W tej kwestii najlepiej sprawdzają się mini lakiery z SuperPharm, a resztę lakierów pokrywam utwardzaczem z Eveline. Niestety kupując go na promocji nie zauważyłam napisu EFEKT UV, dlatego lakier świeci w ciemności oraz czasem w świetle słonecznym. Dodatkowym minusem jest zmiana niektórych kolorów. W roli utwardzacza i przyspieszacza schnięcia sprawdza się rewelacyjnie.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz