czwartek, 8 sierpnia 2013

TAG: I love drugstore makeup ♡

 Hej dziewczyny!

W odpowiedzi na filmiki na You Tube postanowiłam podzielić się moją opinią na temat drogeryjnych kosmetyków ( a jestem wielką fanką drogerii).



Jaka jest twoja ulubiona marka drogeryjna?

Ciężkie pytanie, ponieważ mam bardzo dużo ulubionych marek z drogerii. Jeżeli miałabym wybrać tylko jedną to na dzień dzisiejszy byłaby to ZIAJA. Jest ona ogólnie dostępna, ma niskie ceny, produkty są bardzo dobrej jakości i cieszą się dobrą opinią



Jaki jest twój ulubiony produkt do twarzy, policzków i ust?

Twarz: Bourjois podkład 123


Policzki: róż (natomiast nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca)

Usta: pomadki ochronne (mam ich mnóstwo porozrzucanych po torebkach i kurtkach)



Najmniej ulubiony produkt to?

Podkłady AA - szczerze nie polecam, fatalna kolorystyka, szybko się ścinają, robią plamy na twarzy, bardzo nieudany produkt.


Który produkt drogeryjny opłaca się kupić?

Podkłady Bourjois ale tylko na przecenie - 40%, które często bywają w Rossmanie, Super-Pharm oraz Douglasie.


Jaki kosmetyk jest niedoceniany, a jest naprawdę świetny?

Płyn micelarny AA




Produkt drogeryjny, którego cena jest zbyt wysoka.

Lakier do paznokci ESSIE



Pokaż swój ulubiony drogeryjny duplikat.

Szminka w pisaku CATRICE jest idealnym odpowiednikiem Revlon Just Bitten


Puder transparentny Essence jest idealnym odpowiednikiem Vichy Dermablend Fixateur Poudre



Produkt, który nie jest warty szumu wokół siebie.

Zdecydowanie olejki ALTERRA. Nie wiem skąd się wzięły te głosy zachwytu nad tym produktem. Jeżeli chodzi o olejowanie włosów to ewentualnie może być ale lepiej się sprawdzi olejek arganowy lub oliwa z oliwek. Co do nawilżania ciała efekt również mnie nie powalił i znam o wiele lepsze produkty w o wiele niższej cenie.





To by było wszystko na dzień dzisiejszy z mojej strony :) Napiszcie jakie Wy macie zdanie na ten temat?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz