sobota, 19 stycznia 2013

(: Karnawałowo - studniówkowo :)

Karnawałowo - studniówkowe inspiracje ;)


Dziś postanowiłam zrobić przegląd kolorowej prasy i zainspirowało mnie to do napisania kolejnego posta. Tym razem chciałabym przedstawić kilka propozycji strojów na specjalną okazję oraz przedstawić trendy najmodniejsze w tym sezonie.
Jeżeli chodzi o mój ososbisty gust to uwielbiam prostotę, minimalizm oraz klasykę, więc łatwo jest się domyslić że w mojej szafie nie brakuje tego typu ciuchów. W kwestii kolorystyki moim fawortyem zawsze będzie kolor czarny, uważam że sprawdza on się w każdej sytuacji i jest bardzo elegancki.

Karanawałowe propozycje kreacji w tym sezonie wybitnie przypadły mi do gustu, gdyż głównie są to kolory czarne w połączeniu ze złotem bądź srebrem dlatego bardzo chętnie wam je zaproponuję.

Ten sezon oferuje nam wiele różnorodnych krojów dlatego każda z pań z pewnością dopasuje coś do swojej sylwetki oraz stylu. Mamy tutaj zrówno propozycje z długim, krótkim rękawem jak i propozycje bez ramion.
Dowolność jest nieograniczona również w kwestii długości sukienki ponieważ dla zwolenników balowych sukienek, długość do samej ziemi również dozwolona w sczególności na bal studniówkowy.




W tym sezonie jeżeli chcesz zabłysnąć polecam wszelkiego rodzaju cekiny oraz różne kombinajce zdobień z ćwiekami.


Jeżeli chodzi o dodatki to niezbędna nam będzie mała torebka, najlepiej kopertówka z ozdobnymi cekinami lub ćwiekami. Oto kilka propozycji:


Jeżeli chodzi o buty jakie mamy dobrać to ja osobiście do cekinowej lub ćwiekowej sukieni proponuję klasyczne szpilki, pasujące praktycznie na każdą okazję. Natomiast jeżeli masz ochotę dodatkowo zaszaleć również fajnie będą wyglądały buty na platformie przyozdobione ćwiekami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz