poniedziałek, 23 grudnia 2013

Ulubieńcy Grudnia / December Favorites

Hello!

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować ulubione produkty, których ostatnio namiętnie używam. Wiele produktów jest u mnie nowością i bardzo dobrze się sprawdzają.



Maybelline Affinitone - ulubiony podkład od wielu miesięcy. W moim przypadku sprawdza się rewelacyjnie! Ma idealne krycie, jest lekki i nawilżający przy czym wygląda na twarzy bardzo naturalnie wręcz tak jakby go nie było.



Maybelline eyeliner w żelu - nowość w mojej kosmetyczce, natomiast zakochałam się w nim od pierwszego użycia!


Moje trio z Inglota : dwa matowe cienie (beż i brąz) i jeden perłowy (ciepły brąz) tworzą makijaż dzienny jak i wieczorowy, pasują do wielu stylizacji i są bardzo uniwersalne.


Essence Stay With Me w kolorze 12 Material Girl - przepiękna malina, która idealnie komponuje się z moją kredką do ust Catrice i malinowym lakierem do paznokcie Life. Pięknie wygląda na ustach, nawilża i bardzo przyjemnie owocowo pachnie.


Nie wyobrażam sobie przy niskich temperaturach dnia bez użycia kremu do rąk. Mój ulubieniec, któremu jestem wierna od wakacji to Kolastyna krem wzmacniający. Jest gęsty i treściwy przez co dokładnie chroni dłonie przed wysuszeniem w niskiej temperaturze.


Do twarzy obecnie używam kremu dla dzieci z Rossmana Baby Dream i jestem nim zachwycona! Idealnie chroni skórę twarzy przed zimnem i wiatrem przy czym jest tak delikatny że mnie wogóle nie zapycha. W moim przypadku świetnie sprawdza się pod makijaż, natomiast posiadaczki tłustej cery nie będą z niego zadowolone.


Przy codziennej pielęgnacji używam żelu do mycia twarzy Perfecta, który zawiera maluteńkie, delikatne drobinki. Pięknie oczyscza cerę, nie wysusza, zniwelował mi wągry, od kąd go używam nie wyskakują mi żadne comiesięczne niespodzianki. Jestem zachwycona! Przy czym jest bardzo wydajny bo mam go już miesiąc i jest jeszcze połowa opakowania.


Ostatnim ulubieńcem, który uratował mnie od przesuszenia jest balsam do ciała z Isany. Tym razem wybrałam wersję zapachową granat i figa. Jestem zachwycona tym produktem, ponieważ jest niedrogi a sprawdza się rewelacyjnie! Ma delikatny, nie drażniący nosa zapach, który doosyć długo utrzymuje się na skórze i pięknie nawilża skórę, przy czym szybko sie wchłania.



Na koniec muszę wspomnieć o okropnym produkcie, który się kompletnie się nie sprawdził! Mówię tu o Perfecta Masło do ciała. Dawno nie natknęłam się na takie dziadostwo! Miałam już masła z innych firm i zawsze byłam zadowolona, natomiast ten produkt potwornie przesuszył moją skórę. Miałam dosłownie białą skórę, która po przejechaniu placem się osypywała i niesamowicie swędziała z przesuszenia, w szcególności nogi i ręce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz